понеділок, 12 грудня 2016 р.

Про мене

Ессе учителя початкових класів
На тему: « Шлях – бути учителем».
У кожної людини є свій шлях, який вона обирає і йде по ньому все життя. Щасливою є та людина, яка визначивши свій шлях ,ніколи не пожалкує про свій вибір.
 Я – Гончарук Олеся Василівна, учитель початкових класів Хижинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Загальний педагогічний стаж складає 27 років. В даному навчальному закладі працюю 27 років. Маю першу кваліфікаційну категорію. Чому обрала цю професію? Мабуть тому, що люблю дітей просто за те, що вони діти.
 Бути першим учителем – дуже відповідально, тому що можна сказати, що ми моделюємо долю дитини. Результат видно не зразу ж, лише через декілька років. І виправити його дуже важко. Наші помилки самі серйозні, самі життєві, тому що вони можуть поранити душу дитини і примушують страждати. Але в більшій мірі дитяча душа страждає від байдужості і несправедливості учителя. Я переконана, що байдужа і несправедлива людина не може бути учителем. Нам довірили саме дороге – Дітей. В свою чергу я намагаюсь поводитись з ними як з близькими людьми і мені дуже хочеться, щоб вони росли хорошими людьми.
  Сьогоднішні діти відрізняються від тих учнів, яких ми вчили раніше і потрібно розуміти, що їх треба  по іншому навчати, інакше виховувати. Я намагаюсь створити таку атмосферу, такі умови, при яких дітям хотілося б дізнаватися щось нове, відкривати для себе щось особливе. Тому в своїй діяльності я використовую нові форми навчання, інтерактивні методи, створюю умови для збереження психічного і фізичного здоров`я дітей. Активізую пізнавальну діяльність учнів і підвищую інтерес до навчання, використовуючи ігрові технології, технології інтерактивного навчання. Ці форми роботи сприяють розвитку інтелектуальних здібностей школярів.

   Вважаю, що потрібно і далі засвоювати і вивчати педагогічні новинки. Планую і далі підвищувати свій освітній рівень, своєчасно проходити курси підвищення кваліфікації і атестації.

Немає коментарів:

Дописати коментар